Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoorden op vragen die vaak worden gesteld. Staat jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact op met de klantenservice!

Algemene vragen

DagjeWeg.NL Tickets maakt afspraken met aanbieders en spreekt af voor welke prijs de tickets verkocht mogen worden, welke periode de tickets geldig zijn en wat de voorwaarden zijn.

Nee, de cadeaukaart kan op www.dagjewegtickets.nl gebruikt worden als betaalmiddel bij bestellingen. Bestel tickets dus online en reken de tickets daar af met de cadeaukaart.

Kijk voor de actuele openingstijden altijd op de website van de aanbieder. In bijzondere gevallen (je komt met een grote groep of je twijfelt of de activiteit op een feestdag geopend zal zijn) kun je contact opnemen met de aanbieder.

Je kunt ons volgen op Facebook en je kunt je onder aan de website inschrijven voor onze nieuwsbrief.

Privacy en veiligheid

DagjeWeg.NL Tickets is onderdeel van Eskes Media B.V., een online uitgeverij waar onder andere de Edesche Concertzaal en DagjeWeg.NL onderdeel van zijn. DagjeWeg.NL Tickets is voortgekomen uit DagjeWeg.NL, wat al vijftien jaar bestaat en jaarlijks miljoenen bezoekers heeft. Ons kantoor staat in Ede waarvan de gegevens op onze website staan. Neem bij vragen contact op met DagjeWeg.NL Tickets via onderstaande gegevens:
Eskes Media B.V.
Amsterdamseweg 9
6711BE Ede
0318 640 289
service@dagjewegtickets.nl

Privacy is erg belangrijk voor ons. Persoonlijke gegevens worden niet gedeeld met de aanbieders en ook verkopen wij je persoonlijke gegevens niet. Wanneer je bij ons een ticket of voucher besteld hebt, krijg je automatisch onze nieuwsbrief met aanbiedingen. Hier kun je je altijd voor afmelden.

Persoonlijke gegevens worden alleen geanonimiseerd gebruikt om te zien waar onze klanten vandaan komen.

Wij maken gebruik van de beste beveiligingstechnieken om jouw gegevens te beschermen. Zo gebruiken we een SSL-certificaat waarmee je kunt zien dat wij je gegevens versleuteld versturen, werken wij met een beveiligde betaalomgeving van Mollie en gebruiken wij twee-factor authenticatie ter beveiliging van onze backoffice.

Niets: DagjeWeg.NL Tickets maakt gebruik van een payment provider (Mollie Payments) die alle betalingen regelt. Van hen krijgen wij een seintje door over de status van de betaling. Als een winkelmandje is afgerekend, worden de tickets verstuurd. Wij slaan niets van uw bankgegevens op. De communicatie tussen ons en de payment provider verloopt via een beveiligde (https) verbinding.

Betalingen en tickets

Zodra je bestelling afgerond is worden je tickets gegenereerd en kun je ze direct downloaden. Bij grotere bestellingen kan het genereren van je tickets maximaal 1 minuut duren.

De tickets worden ook per e-mail verzonden naar het opgegeven e-mailadres. Je e-mailclient (bv: Hotmail, Gmail, KPNmail) controleert of het e-mailbericht geen spam is. Hierdoor kan het een paar minuten duren voordat het bericht zichtbaar is in je inbox.

Nee, je kunt bij ons geen tickets annuleren of omboeken. Wij kunnen geen tickets meer annuleren nadat wij ze uitgegeven hebben. Wanneer je denkt dat je in jouw specifieke situatie wel recht hebt op een annulering of omboeking, dan kun je het beste contact opnemen met de aanbieder. De contactgegevens staan vermeld op de bestelpagina.

Dit is per aanbieder verschillend. Staat het niet duidelijk bij het uitstapje vermeld? Neem dan even contact op met de aanbieder.

Met een ticket heb je direct toegang tot het uitstapje waarvoor je een ticket gekocht hebt. Bij een voucher moet je eerst bij de aanbieder een reservering maken of je voucher inwisselen voor een ticket.

Het programma waarmee u de tickets opent is verouderd of niet juist. Download hier gratis de laatste versie van Adobe Reader. https://get.adobe.com/nl/reader/ De tickets zullen dan wel goed en met barcode weergegeven worden.
Over Adobe Reader Adobe Acrobat Reader DC is de gratis wereldstandaard voor het betrouwbaar weergeven, afdrukken en annoteren van PDF-documenten. Dit is de enige PDF-viewer waarmee je alle soorten PDF-inhoud, waaronder formulieren en multimedia, kunt openen en bewerken.

Aan alle betaalmethode zijn kosten verbonden. iDeal is de meest gebruikte betaalmethode in Nederland. DagjeWeg.NL Tickets zorgt ervoor dat je altijd gratis via iDeal kunt betalen. Je kunt ook voor één van de andere betaalmethoden kiezen. Wanneer de kosten voor deze betaalmethode hoger zijn dan die van iDeal dan rekenen wij deze extra kosten aan je door.

  • Gebruikt u Gmail? Kijk in het tabblad "Reclame".
  • Gebruikt u Hotmail, Yahoo of Gmail? Controleer uw "ongewenste berichten inbox" of "spam" map.
  • Gebruikt u een e-mailadres van uw werk? Het bericht kan geblokkeerd zijn door de systeembeheerder.
  • Controleer verder of uw postvak niet vol zit.
Als u bovenstaande zaken gecontroleerd heeft en het bericht niet heeft kunnen achterhalen kunt u contact opnemen met de klantenservice.